Monday, April 9, 2007

Dont feel like going out. So took whole morning to look for new blogskin. Love this blue blogskin. =)
This is the lyrics of the song that i put up...
-爱的主旋律-
是你在那个雨季闯进我生命,
带着一点任信和迷人表情,
是你在那个雨季赶走了孤寂.
温暖的笑容换我仅有的坚定.

天上一万颗星星,我却只看见你.
要说这是幸运,还是不可思议,
身边太多风景,我却停在这里,
说我傻得可以,还不是因为你.

是你的声音,带给我勇气.
恋爱的频率,就在我心底.
如果你愿意,是的/我愿意.
爱在我幸福的主旋律.
从前都是你,现在我相信,
天空会放晴,爱会更甜蜜,
如果你愿意,是的/我愿意.
爱的主旋律,永远唱下去.



Going off to play maple...hope can play until at least lvl 25. Consider not bad le since i only use less than 2 months to level up compare to the last character which i took like almost one yr. The last character i dont have skills to kill monster so in the end the process of level up so slow.Now definitely better. =)


0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home